You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Pojď k nám pracovat

Vedoucí týmu Sinsay Šestka Praha

Naše prodejna Sinsay Šestka v Praze aktuálně hledá "srdcaře" s vášní pro retail a módu na pozici VEDOUCÍ TÝMU/SMĚNY. 


Bude nám to klapat, pokud:

  • - jsi přátelská osobnost s pozitivním přístupem
  • - máš již nějakou zkušenost s vedením (alespoň menšího týmu)
  • - dokážeš efektivně organizovat čas a předávat informace
  • - zvládneš s úsměvem i náročnější situace
  • - jsi flexibilní a rychle se adaptuješ
  • - slovo "nejde" pro Tebe neexistuje


Těšit se můžeš na:

  • - fajn kolektiv a atmosféru – týmová spolupráce je jednou z našich hodnot
  • - nové technologie a efektivní systémy – neustále se posouváme
  • - pravidelná školení a možnost kariérního růstu – tvůj růst je i naším růstem
  • - bonusy nad rámec základní mzdy – za splnění prodejních cílů
  • - dárek k narozeninám – tvoje radost je naše radost
  • - dotovanou Multisport kartu – sportem ku zdraví
  • - až 5 dní dovolené navíc – odpočinek je také důležitý
  • - stravenkový paušál – vyplacený v rámci mzdy
  • - slevu na naše produkty - potěší Tebe i tvé blízké


Jsi připraven/a vyjít vstříc budoucím úspěchům a expanzi? Přidej se k LPP, těšíme se na Tebe!

Zašli nám svůj životopis a my se Ti ozveme: aneta.strejckova@lpp.com nebo použijt tento odkaz.


---

Hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Pracovník přepážky České pošty Partner

Staňte se součástí našeho týmu a pomozte nám zajišťovat kvalitní  služby zákazníkům na poštovní přepážce! Pokud jste pečlivý, komunikativní a orientovaní na zákazníka, hledáme právě Vás.

 

Co bude Vaší náplní práce:

* Zajištění podání a vydávání zásilek – práce s poštovními zásilkami a jejich přesná evidence.

* Prodej poštovního i nepoštovního zboží – schopnost efektivně nabízet produkty a služby s cílem

   splnit potřeby zákazníků.

* Proplácení poukázek a vyplácení důchodů – vysoký důraz na přesnost, diskrétnost a spolehlivost

   při manipulaci s finančními prostředky.

* Zákaznický servis – profesionální komunikace a pomoc klientům při řešení jejich požadavků.

 

Co od Vás očekáváme:

* SŠ vzdělání s maturitou

* Trestní bezúhonnost

* Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost

* Ochotu učit se novým věcem a pracovat v týmu

* Příjemné vystupování a schopnost vytvářet důvěryhodné prostředí pro zákazníky

* Zkušenost s finančními operacemi je výhodou, nikoli podmínkou.

 

Co Vám nabízíme:

* Stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu.

* Podporu při zaučování a získávání všech potřebných dovedností.

* Týdenní fond hodin 37,5hod.

* Odpovídající mzdu a další zaměstnanecké benefity

   (členství ve Fitness Gymstory, parkování zdarma, příspěvek na stravné)

 

Pokud Vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: posta@ocsestka.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle 604 381 442.

 

Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se s námi na budování důvěryhodné a efektivní poštovní služby!


---

Jsme společnost CLINTON se svými módními značkami CAMP DAVID, SOCCX, HARLEM SOUL a SENSES.THE LABEL. Hledáme zaměstnance, kteří jsou stejně individuální jako naše značky. Máš zájem obohatit náš tým svou přátelskou        a týmovou povahou? Pak se na tebe těšíme! V současné době hledáme pro naši prodejnu v OC Šestka: Fajtlova 1090, 161 00 Praha 6, prodejní asistentku/ta na plný úvazek.

Jsi týmovým hráčem:

  • při osobním poradenství našim zákazníkům
  • při zpracování příchozího zboží
  • při obsluze pokladny
  • při řešení reklamací, vrácení zboží a požadavků zákazníků

Hledáme lidi:

  • kteří se nadchnou prodejem módy
  • kteří mají radost z práce s našimi zákazníky
  • kteří rádi pracují v týmu i samostatně
  • kteří se nebojí ani balení zásilek pro naše online zákazníky

Nabízíme:

  • optimální zaškolení v přátelském týmu
  • počáteční mzdu 30 000 Kč/ měsíc
  • atraktivní zaměstnanecké slevy a firemní výhody

Tvá cesta k nám:

Myslíš si, že bychom se k sobě hodili? Pak nám dej vědět a zašli nám svůj životopis na e-mail bewerbung@clinton.de s uvedením svého nejbližšího možného nástupu.

---

Společnost Klenoty YES, s.r.o. / Asistent/ka prodeje v klenotnictví

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
YES je dynamická firma s rodinnou klenotnickou tradicí. Působíme na více než 170 místech v Polsku a v ČR máme 13 prodejen a stále rozšiřujeme jak naši síť, tak
nabídku klenotů. Jako jednička v prodeji online jsme získali oborová ocenění. Tvoříme tým výjimečných lidí, kteří se navzájem inspirují a motivují k dosažení
společných cílů. Chcete se stát jeho součástí?

Hledáme lidi na pozici:
Asistent/ka prodeje v klenotnictví   /  Zákaznický poradce v klenotnictví

Místo zaměstnání: OC Šestka

Pokud toužíte po:
● práci pro známou značku v prostředí zajímavých a inovativních vzorků klenotů,
● prodejních a produktových školeních podporujících rozvoj vašich kompetencí,
● fixní plat + zajímavé osobní ohodnocení v závislosti na prodeji
● příležitost seberealizace a čerpání nových zkušeností a atraktivních slevv na klenoty YES
● spolupráci s profesionály z oboru
● práce v mladé úspěšné a rychle se rozvíjející společnost
● možnosti rozvoje schopností v oblasti profesionálního zákaznického servisu a aranžování expozic

a můžete se pochlubit:
● zkušenostmi s prodejem / zákaznickým servisem nebo máte předpoklady pro práci se zákazníky,
● vysokými komunikačními schopnostmi a dovednostmi
● vysokou osobní kulturou

… potom jste pro nás tím správným člověkem!

Více informací na telefonu 608 888 191 nebo nám rovnou zašlete svůj životopis na email: jan.chaloupka@yesklenoty.cz

---
 

ODBORNÝ PORADCE Pánské obleky BANDI

Co říká BANDI VAMOS a.s. o pozici
Jste milovníci módy a chtěli byste se stát profesionály v tomto oboru? Nebo jen hledáte práci, která by Vás naplňovala a byla všechno jen ne stereotyp a nuda? A pokud jste ještě k tomu cílevědomí a chcete se v profesním životě stále posouvat dopředu, pak čtěte dále. Připravujeme novou luxusní prodejnu a hledáme šikovné kolegyně nebo kolegy na pozici Odborný poradce.

Jaká bude náplň Vaší práce:
Není prodavač, jako prodavač. V prodejnách Pánské obleky BANDI narazíte na skutečné odborné poradce. A co si pod tím vším představit? Odborný poradce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek. Jeho náplní práce a vlastně i radostí je poskytnout klientům příjemný servis třeba u kávy a pomoci jim s výběrem vhodného oblečení na jakoukoliv společenskou událost, např. svatby, plesy, maturity, či oblékat VIP osobnosti. Vzhledem k tomu, že nabízíme i široký sortiment volnočasové módy, má odborný poradce prostor popustit uzdu fantazii a klientům sestavit dokonalý outfit třeba do práce, na schůzku či pohovor. Každý den odborného poradce je jiný, takže stereotyp s námi určitě nezažijete.

Pozor: Pozice není vhodná pro každého. Pokud neradi komunikujete s lidmi a nedokážete naslouchat druhým, pak u nás štěstí nenajdete.


Co by měl mít ideální kandidát:

  • středoškolské vzdělání/odborné vyučení s maturitou
  • vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
  • komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
  • bydliště v Praze a okolí výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou


Co můžete od společnosti BANDI VAMOS a.s. očekávat:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • pouze denní směny (11,5hodinové směny, krátký/dlouhý týden)
  • zaškolení zkušenými kolegy
  • dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
  • domácí a přátelskou atmosféru
  • nadstandardní pracovní zázemí
  • motivující a transparentní systém odměn a benefitů


A co se vám bude určitě líbit:

  • odpočinete si až s 5 dny dovolené navíc
  • sick days až 3 dny
  • příspěvek na stravné
  • multisport karta
  • příspěvek na ošatné
  • jistě Vás potěší kvartální společenské akce všech zaměstnanců prodejny
  • za kvalitně odvedenou práci Vás rádi ohodnotíme prémiemi
  • můžete využít volné vstupy na různé sportovní či společenské události


Třešničkou na dortu pro Vás může být skutečnost, že budete pracovat v nadstandardně zařízeném prostředí a také možnost kariérního růstu na jakoukoliv pozici ve společnosti. Nemáte zkušenosti s obdobnou pozicí? Nevadí, naučíme Vás orientovat se v prostředí pánské společenské módy a do všeho Vás zasvětíme. Pokud Vás pozice zaujala a rádi byste se dozvěděli mnohem více, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Kontakt: personalista1@bandi.cz, tel: +420 771 233 440

---
 

Beauty Assistant - YVES ROCHER PRAHA OC ŠESTKA

Chceš se stát součástí společnosti, jejímž cílem je spojovat lidi s přírodou? Máš chuť objevovat nové příležitosti ve společnosti Groupe Rocher? Přidej se ke značce Yves Rocher!
Být zaměstnancem v Yves Rocher znamená být součástí nadšených a pozitivních lidí, kteří jsou zavázání chránit biodiverzitu a zároveň se, co možná nejlépe, starat o své zákazníky.
Svět se mění, transformuje a Yves Rocher jde v souladu s tímto vývojem. Společně s námi můžeš i Ty přispět k nové kapitole historie společnosti Yves Rocher!


BEAUTY ASSISTANT - KOSMETICKÁ PORADKYNĚ / PORADCE -
 VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

Co nabízíme:

  • Pohyblivá bonusová složka až 6.000,- Kč
  • Slevy 70% na produkty Yves Rocher
  • Finanční příspěvek na stravné
  • Multisport karta
  • Narozeninové volno, Sick days
  • Občerstvení na prodejně
  • Životní pojištění hrazené zaměstnavatelem
  • Odměna 5000,- Kč za doporučení kandidáta na volnou pozici
  • Uniforma a příspěvek na obuv
  • Školení organizované našimi školitelkami osobně na centrále, online formou nebo přímo na prodejně
  • CSR aktivity spojené s přírodou a místními komunitami
  • Možnost kariérního růstu
  • Kultura francouzské rodinné společnosti s mezinárodní působností založená na důvěře, respektu, spolupráci a zodpovědnosti

Popis práce:

  • Příprava prodejny na otevření (příprava pokladny, úklid, doplňování produktů)
  • Prioritou je poradenství ohledně našich produktů a prodej, ale také práce s pokladnou (znalost výrobků a aktuálních nabídek, prodej v souladu s naší filozofií)
  • Zákazníkům nabízíme diagnostiku pleti a vlasů, případně líčení - ve všem vás rádi zaškolíme
  • Uzavření prodejny (uzávěrka pokladny, odvod hotovosti, úklid prodejny a příprava na další den)


Koho u nás přivítáme:
Spolehlivého člena / členku týmu, který/á má zájem o kosmetiku a práci s lidmi
Jste připraveni na pozitivní změnu? Nečekejte a přihlaste se!
Groupe Rocher vítá všechny talenty a pečlivě analyzuje každou žádost se stejnou pozorností bez ohledu na pohlaví, sexuální orientaci, věk, původ nebo postižení.
Jsme přesvědčeni, že díky rozmanitosti je naše skupina silnější!


Pozice je vhodná i pro absolventy. Práce na plný úvazek, pracovní smlouva, na dobu určitou.
Mzda : 25000 - 31000 Kč / měsíc
Benefity : Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání : Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky : Čeština (Výborná)

KONTAKT : Cz0069@yvesrocher.cz, tel : 607 250 536

---
 

LINDEX 

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do týmu naší úplně nové prodejny v OC Šestka v Praze s dětským oblečením!

Tato pozice je možná na brigádu, zkrácený úvazek (20 až 35 hodin týdně) či plný úvazek

Pro více informací o pozici a přihlášení se neváhejte podívat sem.

Nemůžeme se dočkat, až se o vás dozvíme více!

---

CAFÉ BROADWAY
Naše kavárna hledá obsluhu. Praxe vítána, ale víc než praxi si ceníme dobrou náladu a chuť stát se členem našeho týmu.

POŽADUJEME : 

  • zdvořilé a příjemné vystupování k zákazníkům i mezi sebou navzájem
  • zodpovědný přístup k práci
  • chuť komunikovat se zákazníky
  • spolehlivost

NABÍZÍME :

      zaškolení
      odpovídající finanční ohodnocení s bonusovou složkou
      a mnoho dalšího


Kontaktní údaje : Trnková Alice, tel: 728 027 933, a-trnkova@email.cz