You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Pojď k nám pracovat

OC ŠESTKA - ÚDRŽBÁŘ SE ZAMĚŘENÍM NA ELEKTRO

Máte zkušenosti v oblasti elektroúdržby a hledáte stabilní práci v příjemném prostředí? Staňte se součástí našeho týmu v Obchodním centru Šestka! 

 

Co vás čeká?

  • Zajišťování pravidelné údržby elektrických zařízení a instalací v prostorách obchodního centra.
  • Operativní řešení technických problémů – opravy elektroinstalací, osvětlení, záložních zdrojů apod.
  • Spolupráce při revizích a kontrolách elektrozařízení dle platných norem.
  • Realizace drobných oprav (např. instalatérské, malířské nebo mechanické práce).
  • Administrace provedených oprav a údržby – vedení technického deníku včetně evidence spotřebovaného materiálu.
  • Komunikace s nájemci OC a externími dodavateli při řešení technických záležitostí.

 

Co nabízíme?

  • Stabilní dlouhodobé zaměstnání v moderním prostředí obchodního centra.
  • Práci na plný úvazek – 12hodinové směny v režimu krátký/dlouhý týden (včetně víkendů).
  • Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.
  • Příspěvek na stravování.
  • Možnost dalšího profesního rozvoje – podpora při získávání nových odborných certifikátů.
  • Přátelské pracovní prostředí a spolupráci v menším kolektivu techniků.

 

Co požadujeme?

  • Výuční list v oboru elektro, případně jiné příbuzné technické zaměření.
  • Platné osvědčení dle vyhlášky 50/1978 Sb. (minimálně pro samostatnou činnost).
  • Zkušenosti s údržbou a opravami elektrozařízení – praxe výhodou, nikoli podmínkou.
  • Zodpovědnost, spolehlivost a schopnost samostatně řešit technické problémy.
  • Manuální zručnost a základní znalosti i z jiných technických oblastí (např. instalatérství, mechanika).
  • Doložení čistého trestního rejstříku.

 

Místo výkonu práce: Obchodní centrum Šestka, Fajtlova 1090/1, Praha 6. 

Zařazení:  Údržbář, elektrotechnik, mechanik, instalatér, malíř, řemeslné a manuální práce. 

 

Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis na: info@ocsestka.cz

Těšíme se na spolupráci s vámi! 

 

---


Vedoucí týmu Sinsay Šestka Praha

Naše prodejna Sinsay Šestka v Praze aktuálně hledá "srdcaře" s vášní pro retail a módu na pozici VEDOUCÍ TÝMU/SMĚNY. 


Bude nám to klapat, pokud:

  • - jsi přátelská osobnost s pozitivním přístupem
  • - máš již nějakou zkušenost s vedením (alespoň menšího týmu)
  • - dokážeš efektivně organizovat čas a předávat informace
  • - zvládneš s úsměvem i náročnější situace
  • - jsi flexibilní a rychle se adaptuješ
  • - slovo "nejde" pro Tebe neexistuje


Těšit se můžeš na:

  • - fajn kolektiv a atmosféru – týmová spolupráce je jednou z našich hodnot
  • - nové technologie a efektivní systémy – neustále se posouváme
  • - pravidelná školení a možnost kariérního růstu – tvůj růst je i naším růstem
  • - bonusy nad rámec základní mzdy – za splnění prodejních cílů
  • - dárek k narozeninám – tvoje radost je naše radost
  • - dotovanou Multisport kartu – sportem ku zdraví
  • - až 5 dní dovolené navíc – odpočinek je také důležitý
  • - stravenkový paušál – vyplacený v rámci mzdy
  • - slevu na naše produkty - potěší Tebe i tvé blízké


Jsi připraven/a vyjít vstříc budoucím úspěchům a expanzi? Přidej se k LPP, těšíme se na Tebe!

Zašli nám svůj životopis a my se Ti ozveme: aneta.strejckova@lpp.com nebo použijt tento odkaz.


---

Hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Pracovník přepážky České pošty Partner

Staňte se součástí našeho týmu a pomozte nám zajišťovat kvalitní  služby zákazníkům na poštovní přepážce! Pokud jste pečlivý, komunikativní a orientovaní na zákazníka, hledáme právě Vás.

 

Co bude Vaší náplní práce:

* Zajištění podání a vydávání zásilek – práce s poštovními zásilkami a jejich přesná evidence.

* Prodej poštovního i nepoštovního zboží – schopnost efektivně nabízet produkty a služby s cílem

   splnit potřeby zákazníků.

* Proplácení poukázek a vyplácení důchodů – vysoký důraz na přesnost, diskrétnost a spolehlivost

   při manipulaci s finančními prostředky.

* Zákaznický servis – profesionální komunikace a pomoc klientům při řešení jejich požadavků.

 

Co od Vás očekáváme:

* SŠ vzdělání s maturitou

* Trestní bezúhonnost

* Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost

* Ochotu učit se novým věcem a pracovat v týmu

* Příjemné vystupování a schopnost vytvářet důvěryhodné prostředí pro zákazníky

* Zkušenost s finančními operacemi je výhodou, nikoli podmínkou.

 

Co Vám nabízíme:

* Stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu.

* Podporu při zaučování a získávání všech potřebných dovedností.

* Týdenní fond hodin 37,5hod.

* Odpovídající mzdu a další zaměstnanecké benefity

   (členství ve Fitness Gymstory, parkování zdarma, příspěvek na stravné)

 

Pokud Vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: posta@ocsestka.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle 604 381 442.

 

Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se s námi na budování důvěryhodné a efektivní poštovní služby!


---

Jsme společnost CLINTON se svými módními značkami CAMP DAVID, SOCCX, HARLEM SOUL a SENSES.THE LABEL. Hledáme zaměstnance, kteří jsou stejně individuální jako naše značky. Máš zájem obohatit náš tým svou přátelskou        a týmovou povahou? Pak se na tebe těšíme! V současné době hledáme pro naši prodejnu v OC Šestka: Fajtlova 1090, 161 00 Praha 6, prodejní asistentku/ta na plný úvazek.

Jsi týmovým hráčem:

  • při osobním poradenství našim zákazníkům
  • při zpracování příchozího zboží
  • při obsluze pokladny
  • při řešení reklamací, vrácení zboží a požadavků zákazníků

Hledáme lidi:

  • kteří se nadchnou prodejem módy
  • kteří mají radost z práce s našimi zákazníky
  • kteří rádi pracují v týmu i samostatně
  • kteří se nebojí ani balení zásilek pro naše online zákazníky

Nabízíme:

  • optimální zaškolení v přátelském týmu
  • počáteční mzdu 30 000 Kč/ měsíc
  • atraktivní zaměstnanecké slevy a firemní výhody

Tvá cesta k nám:

Myslíš si, že bychom se k sobě hodili? Pak nám dej vědět a zašli nám svůj životopis na e-mail bewerbung@clinton.de s uvedením svého nejbližšího možného nástupu.

---

Společnost Klenoty YES, s.r.o. / Asistent/ka prodeje v klenotnictví

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
YES je dynamická firma s rodinnou klenotnickou tradicí. Působíme na více než 170 místech v Polsku a v ČR máme 13 prodejen a stále rozšiřujeme jak naši síť, tak
nabídku klenotů. Jako jednička v prodeji online jsme získali oborová ocenění. Tvoříme tým výjimečných lidí, kteří se navzájem inspirují a motivují k dosažení
společných cílů. Chcete se stát jeho součástí?

Hledáme lidi na pozici:
Asistent/ka prodeje v klenotnictví   /  Zákaznický poradce v klenotnictví

Místo zaměstnání: OC Šestka

Pokud toužíte po:
● práci pro známou značku v prostředí zajímavých a inovativních vzorků klenotů,
● prodejních a produktových školeních podporujících rozvoj vašich kompetencí,
● fixní plat + zajímavé osobní ohodnocení v závislosti na prodeji
● příležitost seberealizace a čerpání nových zkušeností a atraktivních slevv na klenoty YES
● spolupráci s profesionály z oboru
● práce v mladé úspěšné a rychle se rozvíjející společnost
● možnosti rozvoje schopností v oblasti profesionálního zákaznického servisu a aranžování expozic

a můžete se pochlubit:
● zkušenostmi s prodejem / zákaznickým servisem nebo máte předpoklady pro práci se zákazníky,
● vysokými komunikačními schopnostmi a dovednostmi
● vysokou osobní kulturou

… potom jste pro nás tím správným člověkem!

Více informací na telefonu 608 888 191 nebo nám rovnou zašlete svůj životopis na email: jan.chaloupka@yesklenoty.cz

---
 

ODBORNÝ PORADCE Pánské obleky BANDI

Co říká BANDI VAMOS a.s. o pozici
Jste milovníci módy a chtěli byste se stát profesionály v tomto oboru? Nebo jen hledáte práci, která by Vás naplňovala a byla všechno jen ne stereotyp a nuda? A pokud jste ještě k tomu cílevědomí a chcete se v profesním životě stále posouvat dopředu, pak čtěte dále. Připravujeme novou luxusní prodejnu a hledáme šikovné kolegyně nebo kolegy na pozici Odborný poradce.

Jaká bude náplň Vaší práce:
Není prodavač, jako prodavač. V prodejnách Pánské obleky BANDI narazíte na skutečné odborné poradce. A co si pod tím vším představit? Odborný poradce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek. Jeho náplní práce a vlastně i radostí je poskytnout klientům příjemný servis třeba u kávy a pomoci jim s výběrem vhodného oblečení na jakoukoliv společenskou událost, např. svatby, plesy, maturity, či oblékat VIP osobnosti. Vzhledem k tomu, že nabízíme i široký sortiment volnočasové módy, má odborný poradce prostor popustit uzdu fantazii a klientům sestavit dokonalý outfit třeba do práce, na schůzku či pohovor. Každý den odborného poradce je jiný, takže stereotyp s námi určitě nezažijete.

Pozor: Pozice není vhodná pro každého. Pokud neradi komunikujete s lidmi a nedokážete naslouchat druhým, pak u nás štěstí nenajdete.


Co by měl mít ideální kandidát:

  • středoškolské vzdělání/odborné vyučení s maturitou
  • vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
  • komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
  • bydliště v Praze a okolí výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou


Co můžete od společnosti BANDI VAMOS a.s. očekávat:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • pouze denní směny (11,5hodinové směny, krátký/dlouhý týden)
  • zaškolení zkušenými kolegy
  • dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
  • domácí a přátelskou atmosféru
  • nadstandardní pracovní zázemí
  • motivující a transparentní systém odměn a benefitů


A co se vám bude určitě líbit:

  • odpočinete si až s 5 dny dovolené navíc
  • sick days až 3 dny
  • příspěvek na stravné
  • multisport karta
  • příspěvek na ošatné
  • jistě Vás potěší kvartální společenské akce všech zaměstnanců prodejny
  • za kvalitně odvedenou práci Vás rádi ohodnotíme prémiemi
  • můžete využít volné vstupy na různé sportovní či společenské události


Třešničkou na dortu pro Vás může být skutečnost, že budete pracovat v nadstandardně zařízeném prostředí a také možnost kariérního růstu na jakoukoliv pozici ve společnosti. Nemáte zkušenosti s obdobnou pozicí? Nevadí, naučíme Vás orientovat se v prostředí pánské společenské módy a do všeho Vás zasvětíme. Pokud Vás pozice zaujala a rádi byste se dozvěděli mnohem více, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Kontakt: personalista1@bandi.cz, tel: +420 771 233 440

---
  

LINDEX 

Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do týmu naší úplně nové prodejny v OC Šestka v Praze s dětským oblečením!

Tato pozice je možná na brigádu, zkrácený úvazek (20 až 35 hodin týdně) či plný úvazek

Pro více informací o pozici a přihlášení se neváhejte podívat sem.

Nemůžeme se dočkat, až se o vás dozvíme více!

---

CAFÉ BROADWAY
Naše kavárna hledá obsluhu. Praxe vítána, ale víc než praxi si ceníme dobrou náladu a chuť stát se členem našeho týmu.

POŽADUJEME : 

  • zdvořilé a příjemné vystupování k zákazníkům i mezi sebou navzájem
  • zodpovědný přístup k práci
  • chuť komunikovat se zákazníky
  • spolehlivost

NABÍZÍME :

      zaškolení
      odpovídající finanční ohodnocení s bonusovou složkou
      a mnoho dalšího


Kontaktní údaje : Trnková Alice, tel: 728 027 933, a-trnkova@email.cz