OC ŠESTKA - ÚDRŽBÁŘ SE ZAMĚŘENÍM NA ELEKTRO
Máte zkušenosti v oblasti elektroúdržby a hledáte stabilní práci v příjemném prostředí? Staňte se součástí našeho týmu v Obchodním centru Šestka!
Co vás čeká?
- Zajišťování pravidelné údržby elektrických zařízení a instalací v prostorách obchodního centra.
- Operativní řešení technických problémů – opravy elektroinstalací, osvětlení, záložních zdrojů apod.
- Spolupráce při revizích a kontrolách elektrozařízení dle platných norem.
- Realizace drobných oprav (např. instalatérské, malířské nebo mechanické práce).
- Administrace provedených oprav a údržby – vedení technického deníku včetně evidence spotřebovaného materiálu.
- Komunikace s nájemci OC a externími dodavateli při řešení technických záležitostí.
Co nabízíme?
- Stabilní dlouhodobé zaměstnání v moderním prostředí obchodního centra.
- Práci na plný úvazek – 12hodinové směny v režimu krátký/dlouhý týden (včetně víkendů).
- Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.
- Příspěvek na stravování.
- Možnost dalšího profesního rozvoje – podpora při získávání nových odborných certifikátů.
- Přátelské pracovní prostředí a spolupráci v menším kolektivu techniků.
Co požadujeme?
- Výuční list v oboru elektro, případně jiné příbuzné technické zaměření.
- Platné osvědčení dle vyhlášky 50/1978 Sb. (minimálně pro samostatnou činnost).
- Zkušenosti s údržbou a opravami elektrozařízení – praxe výhodou, nikoli podmínkou.
- Zodpovědnost, spolehlivost a schopnost samostatně řešit technické problémy.
- Manuální zručnost a základní znalosti i z jiných technických oblastí (např. instalatérství, mechanika).
- Doložení čistého trestního rejstříku.
Místo výkonu práce: Obchodní centrum Šestka, Fajtlova 1090/1, Praha 6.
Zařazení: Údržbář, elektrotechnik, mechanik, instalatér, malíř, řemeslné a manuální práce.
Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis na: info@ocsestka.cz.
Těšíme se na spolupráci s vámi!
---
Vedoucí týmu Sinsay Šestka Praha
Naše prodejna Sinsay Šestka v Praze aktuálně hledá "srdcaře" s vášní pro retail a módu na pozici VEDOUCÍ TÝMU/SMĚNY.
Bude nám to klapat, pokud:
- - jsi přátelská osobnost s pozitivním přístupem
- - máš již nějakou zkušenost s vedením (alespoň menšího týmu)
- - dokážeš efektivně organizovat čas a předávat informace
- - zvládneš s úsměvem i náročnější situace
- - jsi flexibilní a rychle se adaptuješ
- - slovo "nejde" pro Tebe neexistuje
Těšit se můžeš na:
- - fajn kolektiv a atmosféru – týmová spolupráce je jednou z našich hodnot
- - nové technologie a efektivní systémy – neustále se posouváme
- - pravidelná školení a možnost kariérního růstu – tvůj růst je i naším růstem
- - bonusy nad rámec základní mzdy – za splnění prodejních cílů
- - dárek k narozeninám – tvoje radost je naše radost
- - dotovanou Multisport kartu – sportem ku zdraví
- - až 5 dní dovolené navíc – odpočinek je také důležitý
- - stravenkový paušál – vyplacený v rámci mzdy
- - slevu na naše produkty - potěší Tebe i tvé blízké
Jsi připraven/a vyjít vstříc budoucím úspěchům a expanzi? Přidej se k LPP, těšíme se na Tebe!
Zašli nám svůj životopis a my se Ti ozveme: aneta.strejckova@lpp.com nebo použijt tento odkaz.
---
Hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Pracovník přepážky České pošty Partner
Staňte se součástí našeho týmu a pomozte nám zajišťovat kvalitní služby zákazníkům na poštovní přepážce! Pokud jste pečlivý, komunikativní a orientovaní na zákazníka, hledáme právě Vás.
Co bude Vaší náplní práce:
* Zajištění podání a vydávání zásilek – práce s poštovními zásilkami a jejich přesná evidence.
* Prodej poštovního i nepoštovního zboží – schopnost efektivně nabízet produkty a služby s cílem
splnit potřeby zákazníků.
* Proplácení poukázek a vyplácení důchodů – vysoký důraz na přesnost, diskrétnost a spolehlivost
při manipulaci s finančními prostředky.
* Zákaznický servis – profesionální komunikace a pomoc klientům při řešení jejich požadavků.
Co od Vás očekáváme:
* SŠ vzdělání s maturitou
* Trestní bezúhonnost
* Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
* Ochotu učit se novým věcem a pracovat v týmu
* Příjemné vystupování a schopnost vytvářet důvěryhodné prostředí pro zákazníky
* Zkušenost s finančními operacemi je výhodou, nikoli podmínkou.
Co Vám nabízíme:
* Stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu.
* Podporu při zaučování a získávání všech potřebných dovedností.
* Týdenní fond hodin 37,5hod.
* Odpovídající mzdu a další zaměstnanecké benefity
(členství ve Fitness Gymstory, parkování zdarma, příspěvek na stravné)
Pokud Vás tato pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: posta@ocsestka.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle 604 381 442.
Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se s námi na budování důvěryhodné a efektivní poštovní služby!
---
Jsme společnost CLINTON se svými módními značkami CAMP DAVID, SOCCX, HARLEM SOUL a SENSES.THE LABEL. Hledáme zaměstnance, kteří jsou stejně individuální jako naše značky. Máš zájem obohatit náš tým svou přátelskou a týmovou povahou? Pak se na tebe těšíme! V současné době hledáme pro naši prodejnu v OC Šestka: Fajtlova 1090, 161 00 Praha 6, prodejní asistentku/ta na plný úvazek.
Jsi týmovým hráčem:
- při osobním poradenství našim zákazníkům
- při zpracování příchozího zboží
- při obsluze pokladny
- při řešení reklamací, vrácení zboží a požadavků zákazníků
Hledáme lidi:
- kteří se nadchnou prodejem módy
- kteří mají radost z práce s našimi zákazníky
- kteří rádi pracují v týmu i samostatně
- kteří se nebojí ani balení zásilek pro naše online zákazníky
Nabízíme:
- optimální zaškolení v přátelském týmu
- počáteční mzdu 30 000 Kč/ měsíc
- atraktivní zaměstnanecké slevy a firemní výhody
Tvá cesta k nám:
Myslíš si, že bychom se k sobě hodili? Pak nám dej vědět a zašli nám svůj životopis na e-mail bewerbung@clinton.de s uvedením svého nejbližšího možného nástupu.
---
Společnost Klenoty YES, s.r.o. / Asistent/ka prodeje v klenotnictví
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
YES je dynamická firma s rodinnou klenotnickou tradicí. Působíme na více než 170 místech v Polsku a v ČR máme 13 prodejen a stále rozšiřujeme jak naši síť, tak
nabídku klenotů. Jako jednička v prodeji online jsme získali oborová ocenění. Tvoříme tým výjimečných lidí, kteří se navzájem inspirují a motivují k dosažení
společných cílů. Chcete se stát jeho součástí?
Hledáme lidi na pozici:
Asistent/ka prodeje v klenotnictví / Zákaznický poradce v klenotnictví
Místo zaměstnání: OC Šestka
Pokud toužíte po:
● práci pro známou značku v prostředí zajímavých a inovativních vzorků klenotů,
● prodejních a produktových školeních podporujících rozvoj vašich kompetencí,
● fixní plat + zajímavé osobní ohodnocení v závislosti na prodeji
● příležitost seberealizace a čerpání nových zkušeností a atraktivních slevv na klenoty YES
● spolupráci s profesionály z oboru
● práce v mladé úspěšné a rychle se rozvíjející společnost
● možnosti rozvoje schopností v oblasti profesionálního zákaznického servisu a aranžování expozic
a můžete se pochlubit:
● zkušenostmi s prodejem / zákaznickým servisem nebo máte předpoklady pro práci se zákazníky,
● vysokými komunikačními schopnostmi a dovednostmi
● vysokou osobní kulturou
… potom jste pro nás tím správným člověkem!
Více informací na telefonu 608 888 191 nebo nám rovnou zašlete svůj životopis na email: jan.chaloupka@yesklenoty.cz
---
ODBORNÝ PORADCE Pánské obleky BANDI
Co říká BANDI VAMOS a.s. o pozici
Jste milovníci módy a chtěli byste se stát profesionály v tomto oboru? Nebo jen hledáte práci, která by Vás naplňovala a byla všechno jen ne stereotyp a nuda? A pokud jste ještě k tomu cílevědomí a chcete se v profesním životě stále posouvat dopředu, pak čtěte dále. Připravujeme novou luxusní prodejnu a hledáme šikovné kolegyně nebo kolegy na pozici Odborný poradce.
Jaká bude náplň Vaší práce:
Není prodavač, jako prodavač. V prodejnách Pánské obleky BANDI narazíte na skutečné odborné poradce. A co si pod tím vším představit? Odborný poradce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek. Jeho náplní práce a vlastně i radostí je poskytnout klientům příjemný servis třeba u kávy a pomoci jim s výběrem vhodného oblečení na jakoukoliv společenskou událost, např. svatby, plesy, maturity, či oblékat VIP osobnosti. Vzhledem k tomu, že nabízíme i široký sortiment volnočasové módy, má odborný poradce prostor popustit uzdu fantazii a klientům sestavit dokonalý outfit třeba do práce, na schůzku či pohovor. Každý den odborného poradce je jiný, takže stereotyp s námi určitě nezažijete.
Pozor: Pozice není vhodná pro každého. Pokud neradi komunikujete s lidmi a nedokážete naslouchat druhým, pak u nás štěstí nenajdete.
Co by měl mít ideální kandidát:
- středoškolské vzdělání/odborné vyučení s maturitou
- vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
- komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
- bydliště v Praze a okolí výhodou
- praxe na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou
Co můžete od společnosti BANDI VAMOS a.s. očekávat:
- práci na hlavní pracovní poměr
- pouze denní směny (11,5hodinové směny, krátký/dlouhý týden)
- zaškolení zkušenými kolegy
- dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
- domácí a přátelskou atmosféru
- nadstandardní pracovní zázemí
- motivující a transparentní systém odměn a benefitů
A co se vám bude určitě líbit:
- odpočinete si až s 5 dny dovolené navíc
- sick days až 3 dny
- příspěvek na stravné
- multisport karta
- příspěvek na ošatné
- jistě Vás potěší kvartální společenské akce všech zaměstnanců prodejny
- za kvalitně odvedenou práci Vás rádi ohodnotíme prémiemi
- můžete využít volné vstupy na různé sportovní či společenské události
Třešničkou na dortu pro Vás může být skutečnost, že budete pracovat v nadstandardně zařízeném prostředí a také možnost kariérního růstu na jakoukoliv pozici ve společnosti. Nemáte zkušenosti s obdobnou pozicí? Nevadí, naučíme Vás orientovat se v prostředí pánské společenské módy a do všeho Vás zasvětíme. Pokud Vás pozice zaujala a rádi byste se dozvěděli mnohem více, neváhejte nám zaslat svůj životopis.
Kontakt: personalista1@bandi.cz, tel: +420 771 233 440
---
LINDEX
Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do týmu naší úplně nové prodejny v OC Šestka v Praze s dětským oblečením!
Tato pozice je možná na brigádu, zkrácený úvazek (20 až 35 hodin týdně) či plný úvazek.
Pro více informací o pozici a přihlášení se neváhejte podívat sem.
Nemůžeme se dočkat, až se o vás dozvíme více!
---
CAFÉ BROADWAY
Naše kavárna hledá obsluhu. Praxe vítána, ale víc než praxi si ceníme dobrou náladu a chuť stát se členem našeho týmu.
POŽADUJEME :
- zdvořilé a příjemné vystupování k zákazníkům i mezi sebou navzájem
- zodpovědný přístup k práci
- chuť komunikovat se zákazníky
- spolehlivost
NABÍZÍME :
zaškolení
odpovídající finanční ohodnocení s bonusovou složkou
a mnoho dalšího
Kontaktní údaje : Trnková Alice, tel: 728 027 933, a-trnkova@email.cz